به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست سنگین خانگی بارسلونا مقابل خیرونا، لواندوفسکی در مصاحبه کوتاهی که با تلویزیون لالیگا داشت درباره این بازی گفت:بازی بسیار سختی برای ما بود.فکر می‌کنم از برخی جنبه‌ها آنها بهتر از ما بودند. ما سعی کردیم کاری انجام دهیم، اما سخت بود. ما باید به تلاش کردن و تفکر مثبت ادامه دهیم. 

مهاجم لهستانی بارسا که در نیمه نخست گل تساوی تیمش را با ضربه سر به ثمر رساند ادامه داد:ما سعی می کنیم بهترین های خود را ارائه دهیم. امروز روز ما نبود و می‌دانستیم که بازی چقدر سخت است. نه تنها امروز، بلکه هر مسابقه ای دشوار است. ما باید اتفاقات رخ داده را تجزیه و تحلیل کنیم و سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده پیروز شویم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا خیرونا امروز بهتر از بارسا بود، گفت: فکر می کنم از چند جهت بهتر بودیم. سعی کردیم کاری انجام دهیم اما سخت بود. ما باید به کار خود ادامه دهیم و مثبت فکر کنیم. 

1965140

نکته عجیب در مورد لواندوفسکی از دست دادن موقعیت گل قطعی توسط او در وقت های تلف شده بود. بارسا که با نتیجه 3 بر یک از حریفش عقب بود در اوج ناامیدی در وقت تلف شده با ضربه گوندوغان به گل رسید و یک دقیقه بعد لواندوفسکی می توانست سانتر بی نقص یامال را بدون مزاحم تبدیل به گل مساوی کند اما توپ به شانه اش خورد و این موقعیت از دست رفت تا بارسا یک دقیقه بعد گل چهارم را نیز از خیرونا دریافت کند.  

ژاوی سرمربی بارسا بعد از بازی درباره لواندوفسکی گفت: او گل تساوی را به ثمر رساند و به ما کمک کرد، اما در مجموع همه ما به پایان نتوانستیم کار را تمام کنیم. او نتوانست نتیجه را 3-3 کند و به همین دلیل است که می گویم ما کم توان بودیم.

1965141