به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در اولین فصل حضورش در بارسلونا به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد و با گل‌هایی که به ثمر رساند نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در لالیگا ایفا کرد. 

با این حال، شرایط در این فصل به شکل متفاوتی برای او پیش رفته است. این بازیکن نتوانسته انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و عملکردش در خط حمله این تیم انتقادات زیادی را از او به دنبال داشته است. 

این ستاره لهستانی شب گذشته گل اول تیمش را برابر خیرونا به ثمر رساند اما فرصت‌های بسیاری را در طول بازی مانند دیگر بازیکنان بارسا از دست داد که باعث شد بدترین آمار ممکن را برای خودش به ثبت برساند. 

1951068

این بازیکن تا به حال در 16 هفته‌ای که از آغاز رقابت‌های لالیگا گذشته، 12 فرصت بسیار خوب گلزنی را که در اختیار داشته از دست داده و نتوانسته است آنها را به گل تبدیل کند که بدترین آمار از این نظر در لالیگاست و هیچ مهاجمی دیگر تا به حال چنین رکوردی را ثبت نکرده است. 

ژاوی همچنان اعتماد بسیار زیادی به لواندوفسکی دارد و امیدوار است که او هرچه زودتر به روزهای خوب فصل گذشته برگردد و بتواند بار دیگر به ستاره این تیم تبدیل شود، اتفاقی که مطمئنا باعث بهبود شرایط بارسلونا هم خواهد شد.