به گزارش "ورزش سه"، آینده روبرت لواندوفسکی در بارسلونا ادامه پیدا می‌کند. او در دومین فصل حضور در این تیم عملکرد درخشانی مانند سال گذشته نداشته اما با این حال می‌خواهد در این تیم به فعالیت ادامه دهد.

لواندوفسکی با قراردادی 3 ساله با گزینه تمدید برای سال چهارم به بارسلونا پیوسته بود و ظاهراً علاقه دارد بیشتر از مدت تعیین شده در این تیم بازی کند. به همین ترتیب اخیراً آنا، همسرش، این علاقه را تایید کرده است. قصد خانواده او این است که چند سال دیگر در بارسلونا زندگی کنند.

آنا مصاحبه‌ای با 'Onet' انجام داده که در آن مشخص شده خانواده مهاجم بارسلونا از زندگی در اسپانیا نسبت به آلمان بسیار راضی هستند.

1967150

همسر لواندوفسکی گفت: "می‌توان گفت که کاتالونیا جای من است و انتظار دارم که مدت زیادی اینجا زندگی کنیم. زندگی روزمره ما در اینجا کاملاً با زندگی ورشو یا مونیخ متفاوت است. ما در نزدیکی ساحل زندگی می‌کنیم."

او همچنین اعلام کرد اگرچه در لهستان بخشی از کسب و کارش را دنبال می‌کند اما کمتر به این کشور سفر می‌کند: "اگرچه من با شرکت‌های لهستانی کار می‌کنم اما اکنون کمتر به این کشور می‌روم. باید تعهدات حرفه‌ای خود را طوری برنامه ریزی کنم که زندگی شخصی‌‌ام را درگیر نکند چون دخترم کلارا در اسپانیا به مدرسه می‌رود. زمانی که ما در مونیخ زندگی می‌کردیم، کاملاً درگیر کار بودم. این کار من را در یک گردابی قرار می‌داد و گاهی اوقات از من می‌پرسیدند که این چه کاری است؟ روبرت هم این سوال را از من کرد. اکنون کارم را کم کرده‌ام و از زندگی بیشتر لذت می‌برم. کاتالان‌ها به من یاد داده‌اند که فقط زندگی اهمیت دارد و لذت بردن از آن ارزشمند است."