به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان بعد از شکست مقابل سپاهان حالا در هفته سیزدهم لیگ برتر از تیم سرسخت ملوان پذیرایی خواهد کرد. اکبر زبردست مربی باتجربه رفسنجانی که سال‌ها هدایت مس را برعهده داشت و در فصل جاری به عنوان مدیرفنی فعالیت می‌کند، درباره شکست نارنجی‌پوشان در اصفهان گفت: اگرچه شکست همیشه تلخ است، اما در سال‌های گذشته نیز مس رفسنجان در اصفهان مقابل سپاهان همیشه بازنده بوده است. ما حتی در فصل اول حضور در لیگ برتر با نتیجه سنگین‌تر 5 بر یک در مصاف با سپاهان در اصفهان بازنده شدیم و دو فصل گذشته نیز بازی را واگذار کرده بودیم، حتی در جام حذفی هم مقابل سپاهان شکست خورده بودیم.

او ادامه داد: باشگاه سپاهان ساختاری قوی دارد و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. در همین بازی اخیر فقط کافی است به نفرات تعویضی سپاهان توجه کنید، هرکدام از آنها مهره‌هایی تاثیرگذار هستند که خودشان می‌توانندیک تنه برای تیم کار در بیاورند. سپاهان باشگاهی ثروتمند است که سوابق زیادی دارد. با این حال تیم ما در نیمه اول با حوصله فوتبال بازی کرد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. در چند دقیقه و بر اساس مهارت‌های فردی بازی را واگذار کردیم، هرچند که اعتقاد دارم موقعیت‌های زیادی داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم.

مدیرفنی مس رفسنجان درباره شرایط تیمش گفت: تیم خوبی داریم؛ کادرفنی با تجربه‌ای بالای سر تیم است و بازیکنان خوبی هم داریم. البته که ضعف‌هایی وجود دارد اما آقای الهامی و همکارانشان در حال کار هستند تا بتوانند با ایجاد برخی تغییرات در شرایط تیم مشکلات کمتر شود و روزهای بهتری را پشت سر بگذاریم.

1967371

زبردست در بخش دیگری از حرف‌هایش به نگرانی مردم رفسنجان نسبت به شرایط مس اشاره کرد و گفت: من به مردم رفسنجان و هواداران حق می‌دهم که بابت شکست ناراحت باشند. آنها تیم‌شان را دوست دارند اما من با دلیل ثابت می‌کنم اوضاع تیم نگران کننده نیست. تیم مس در اولین سال حضور در لیگ برتر در پایان هفته دوازدهم 15 امتیاز داشت و سال گذشته نیز در پایان هفته دوازدهم 17 امتیاز اندوخته بود. اختلاف امتیازی ما نسبت به پارسال 3 امتیاز است که قابل جبران است. انشاالله شرایط تیم بهتر می‌شود و باعث خوشحالی مردم رفسنجان خواهیم شد.

مدیرفنی مس رفسنجان با اشاره به ثبات موجود در باشگاه طی سال‌های گذشته افزود: در فصول گذشته از مدیریت شرکت مس گرفته تا مدیریت باشگاه و کادرفنی و بازیکنان ثبات خوبی وجود داشت. همه در کنار هم تلاش کردند تا اینکه سال گذشته تیم به رتبه پنجم رسید. امسال اما تغییرات زیادی در همه زمینه‌ها از مدیریت شرکت مس گرفته تا مدیریت باشگاه و کادرفنی و بازیکنان داشته‌ایم و این ثبات از بین رفته است. کمی زمان لازم است تا شرایط بهتری فراهم شود. ضمن اینکه در فصول گذشته تنها شرکت مس حامی تیم نبود و در قسمت‌های مختلف شهری رفسنجان مثل نماینده وقت، شورای شهر و ... هم انسجام وجود داشت و حامی تیم بودند که متاسفانه اکنون این شرایط دیده نمی‌شود.

زبردست صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از مردم شریف رفسنجان می‌خواهم صبور باشند و به حمایت از این تیم بپردازند. واقعیت‌ها را باید بپذیریم، هرکسی در هر حوزه‌ای کار می‌کند، همه توانش را به کار می‌گیرد. آقای پورمحمدی به عنوان مدیرعامل باشگاه و سایر اعضای باشگاه و تیم فوتبال در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. از مسئولان می‌خواهم کمک کنند تا این تیم شرایط بهتری از نظر مالی پیدا کند. اگر خدای ناکرده مثل مس کرمان به دسته پایین‌تر سقوط کند، چه کسی ضرر می‌کند؟ قطعا مردم رفسنجان ضرر می‌کنند. از مردم و هواداران هم می‌خواهم از این سرمایه‌ای که برای خودشان است، حمایت کنند تا با یک انسجام مناسب به نتایج مطلوب‌تری برسیم.