به گزارش "ورزش سه"، ختافه در بازی هفته شانزدهم لالیگا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد. سویا هفته سیاهی را پشت سر گذاشت و شکست امشب سیر نتایج نامطلوب آن‌ها را تکمیل کرد.  

تیم دیگو آلونسو پس از حذف اخیرشان از رقابت‌های اروپایی، در ورزشگاه رامون سانچس-پیسخوان به میدان رفت که پس از شکست با درخواست برای استعفای سرمربی و عذرخواهی بازیکنان مواجه شد.

در این بازی، بورخا مایورال در دقیقه 5 پنالتی را وارد دروازه سویا کرد تا ختافه 0-1 از حریف پیش بیفتد. دومین گل ختافه هم در نیمه اول به ثمر رسید و جیمی ماتا در دقیقه 37 روی پاس میسون گرینوود گل زد.

1967630

گرینوود که از ابتدا در این بازی حضور داشت در نیمه دوم سومین گل ختافه را به ثمر رساند و در دقیقه 80 ضربه پنالتی را وارد دروازه سویا کرد.

برد خارج از خانه ختافه را به صورت موقت با 25 امتیاز در رده هشتم قرار داد. آن‌ها با این روند به کسب سهمیه‌های اروپایی نزدیک هستند و در مقابل سویا بدترین شرایط ممکن را سپری می‌کند.

سویا هفته سیاه را با سه شکست متوالی به پایان می‌رساند. آن‌ها اکنون 13 امتیازی هستند و با تفاضل گل بهتر در رده شانزدهم قرار دارند. تیم سرخیو راموس پیش از این بازی مقابل لانس شکست خورد و از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت که با وجود قعرنشینی در گروه سهمیه لیگ اروپا را هم از دست داد.