به گزارش "ورزش سه"، جدایی ارلینگ هالند از دورتموند قطعی شده و این ستاره نروژی در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که توافق اولیه بین این بازیکن و باشگاه منچسترسیتی حاصل شده و احتمالا او راهی اتحاد خواهد شد. هر چند که هنوز رئال مادرید نیز در کورس رقابت برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند حضور دارد.

هالند تا سال 2024 با باشگاه دورتموند قرارداد دارد اما به واسطه بندی که در آن وجود دارد، باشگاه‌های دیگر می‌توانند با پرداخت 75 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرند. البته این تنها چالش برای تیم های خواهان هالند محسوب نمی‌شود چرا که دستمزد بالای این بازیکن و کمیسیون مدیر برنامه و پدر او نیز هزینه بالایی را طلب می کند که به نظر می رسد منچسترسیتی آن را به جان خریده است.

دورتموند شب گذشته در حساس‌ترین بازی هفته بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ رفت و نهایتاً از حریف خود شکست خورد تا باواریایی ها برای دهمین بار پیاپی قهرمان شوند. به نظر می رسد این آخرین باری بود که ارلینگ هالند در درکلاسیکر حضور داشت زیرا همانطور که گفته شد قرار است او در تابستان دورتموند را ترک کند.

در همین راستا میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند, نیز به شایعات توافق ارلینگ هالند با منچستر سیتی و احتمال انتقال او به لیگ برتر واکنش جالبی نشان داد و گفت: "این مسئله برای ما اصلاً غافلگیرکننده نیست."