به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت طولانی‌مدت تیبو کورتوا در ابتدای فصل، رئال مادرید کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی و به مدت یک فصل از چلسی جذب کرد تا بتواند جای ستاره بلژیکی را پر کند.

در همان زمان نیز برخی از هواداران معتقد بودند که بهتر است باشگاه به لونین اعتماد کند و فقط دروازه‌بانی جوان را به‌عنوان جایگزین لونین انتخاب کند اما در هر حال باشگاه تصمیم گرفت کپا را به عنوان سنگربان اول تیم برگزیند.

1967969

کپا فصل را با رئال شروع کرد و عملکردی قابل قبول را به نمایش گذاشت. کار حتی به جایی رسید که شایعاتی مبنی بر ماندگار شدن او در رئال برای فصل آینده نیز منتشر شد و برخی اخبار از رضایت کادر فنی و مدیریت از او و تمایل برای دائمی کردن قراردادش حکایت داشتند. کپا نیز از این انبار راضی بود و حتی بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرده بود که علاقه دارد در رئال بماند.

مصدومیت او اما همه برنامه‌هایش را به هم ریخت. لونین به ترکیب اضافه شد و با نمایش‌های فوق‌العاده چشم کادر فنی را گرفت. در حالی که بسیاری منتظر بودند کپا پس از بازگشت از مصدومیت به ترکیب تیم برگردد اما دو بازی نیمکت‌نشینی او برابر گرانادا و رئال بتیس همه را به شک انداخت.

1967968

او در بازی قبلی رئال مادرید مقابل یونیون برلین که دیداری تشریفاتی بود به ترکیب بازگشت و برخی احتمال دادند که در بازی‌های آینده نیز او جایگاهش را حفظ خواهد کرد اما چنین نشد.

ترکیب کارلتو برای بازی امشب دقایقی پیش منتشر شد و با بودن لونین در زمین، به‌نظر می‌رسد کپا باید با حضور لقب دروازه‌بان اول تیم و حتی رویای ماندن در مادرید خداحافظی کند.