به گزارش "ورزش‌ سه"، این روند عجیب برای اوزونیدیس و شاگردانش که از تیم‌های مدعی سال 1402 لیگ برتر بودند، از آخرین بازی سال 1402 در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
آنها طی این مدت در 8 مسابقه لیگ برتری به میدان رفته‌اند و به شکل تعجب برانگیزی 3 مساوی و 5 شکست در کارنامه آنها ثبت شده است.

2026421

نکته عجیب درباره این 8 مسابقه اینکه گل‌گهر در چند مسابقه تا آستانه کسب 3 امتیاز پیش رفته بود و در چند مسابقه دیگر هم تیم برتر میدان از نظر ایجاد موقعیت بوده که تمام این آمارها نتوانسته به این تیم کمک کند.
سرمه‌ای پوشان سیرجانی در هفته بیست و هشتم هم به شکل عجیبی در حالی که موقعیت‌های بهتر بازی را آنها ایجاد کرده بودند، با نتیجه 3 بر 2 به تیم منسجم و با ثبات آلومینیوم باخت تا شرایط روحی اوزونیدیس و شاگردانش در آستانه بازی استقلال بدتر هم بشود.

2026422

نکته قابل توجه درباره گل‌گهر اینکه آنها به نیمه نهایی جام حذفی راه یافته‌اند و در این مرحله باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند. آنها که امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر بودند و دیگر شانسی ندارند، شاید به همین دلیل است که انگیزه کافی برای بازگشت به روند خوب در لیگ برتر را ندارند، اما همچنان به ادامه فصل امیدوارند و می‌خواهند با قهرمان شدن در جام حذفی به سهمیه آسیایی هم دست پیدا کنند. البته اگر بدشانسی دست از سر آنها بردارد! 
عکس‌ها: جواد نادری‌پور