به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم ترین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه پرگل چهار بر صفر برابر نساجی مازندران به برتری رسید تا با 28 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

عملکرد عالی آبی پوشان در این مسابقه جای حرف و حدیثی نگذاشت و تیم نکونام آن قدری خوب بود که هواداران روی سکوها دقایقی پس از بازی هم در استادیوم مانده و تیمشان را تشویق کردند.

اما یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این بازی ابوالفضل جلالی بود. مدافعی که فصل گذشته با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی هم رفت و حتی برابر آمریکا نزدیک به نیم ساعت بازی کرد.

1968824

جلالی با جدایی کی‌روش و البته نیمکت‌نشینی در استقلال از لیست تیم ملی هم جا ماند، اما با حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کرد و توانست خیلی خوب در این تیم جا بیفتد.

جلالی شب گذشته هم با یک گل دیدنی دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا به عنوان یک مدافع چپ پیشرو و تهاجمی بار دیگر خودش را روی بورس قرار بدهد.

1968822

بعید نیست با تداوم این مدل بازی و این سطح از آمادگی جلالی آیا کادر فنی تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا روی این بازیکن هم حساب کند و جلالی یک بار دیگر در یک تورنمنت بزرگ با تیم ملی همراه شود.

عکس: محمد وحیدپور