به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در دیداری جذاب موفق شد اورتون را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و نوار پیروزی‌های این تیم را قطع کند. پوستکوگلو که مدتی است دوباره به روزهای خوبش با اسپرز برگشته، نکاتی را در مورد این بازی بیان کرده است.

تعویض رومرو؟
او درست قبل از پایان نیمه احساس کرد که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. بنابراین مجبور شدیم او را از بازی خارج کنیم. هنوز شدت مصدومیت او را نمی‌دانم.

نتیجه بازی؟
کسب نتیجه ۲-۱ مقابل تیم خوبی مانند اورتون که در چند هفته گذشته بهترین تیم‌ لیگ بوده بسیار خوشحال‌کننده است. جدا از گل‌هایمان، عالی بازی کردیم و بسیار خطرناک به‌نظر می‌رسیدیم. بعد از اینکه ۲-۰ جلو افتادیم کمی عقب نشستیم که همین باعث شد آنها بازی را در دست بگیرند. در دفاع هم عملکرد قابل قبولی داشتیم که البته باید بهتر شویم. چند سیو خوب از ویکاریو به ما کمک زیادی کرد.

خط دفاع و ویکاریو؟
شاید تعویض رومرو به ما لطمه زد. این را نمی‌گویم که نشان دهم بازیکنان بعد از آن بد کار کردند، فقط برنامه‌های تیم را با مشکل روبرو کرد و اگر از ابتدا او را نداشتیم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. امروز ویکاریو بسیار به ما کمک کرد و از بازی‌های قبلی تاثیر بیشتری در تیم داشت.

کریسمس دور از خانواده؟
خانواده‌ام به استرالیا رفته‌اند و مرا در اینجا فراموش کرده‌اند. حس و حال فیلم تنها در خانه را دارم و تنهایی در حال انجام همه کارها هستم.