به گزارش "ورزش سه"، کین پس از پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به ستاره اول این تیم و بوندسلیگا تبدیل شد. 

آمار درخشان او در گلزنی باعث شد که بسیاری از رکوردهای قدیمی و دست نیافتنی را از آن خود کند و بارها توانست تیم توماس توخل را در شرایط سخت نجات دهد و امتیازها و بردهای ارزشمندی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 

این بازیکن حالا به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شده که از جایگاه خاصی در بین هواداران و همچنین ستاره‌های سابق و اسطوره‌های بایرن مونیخ برخوردار است و بسیاری از آنها تا به حال لب به تحسین او گشوده‌اند. 

1970171

حالا سپ مایر هم به این جمع اضافه شده است. این اسطوره باشگاه بایرن در گفت‌وگو با اسپورت‌وان درباره این ستاره انگلیسی اظهار داشت: «عملکرد کین به شکلی استثنایی خوب بوده است. من تقریبا هیچ کلامی برای توصیف او پیدا نمی‌کنم. 

نکته خاص درباره کین این است که او برای کمک به دیگر بازیکنان هم تلاش می‌کند و این نشان می‎‌دهد که تا چه حد توانسته است در بایرن سازگار شود. او بازیکن خوبی برای بوندسلیگا است. این بازیکن به شکل قابل توجهی ارزشمندتر از لواندوفسکی است.»