به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و کیلیان امباپه اخیراً برای کسب جوایز و آمار در دنیای فوتبال رقابت زیادی داشته‌اند. در همین راستا سایت "کانال ریپورتر" گزارش داد امباپه در سال 2023 به معروف‌ترین ورزشکار رسانه‌های فرانسوی تبدیل شده است. این رسانه تایید کرد که ستاره پاریسی 150 هزار بار در رسانه‌های کشورش خبرساز شد.

کیلیان امباپه از هم تیمی‌های سابق خود یعنی لیونل مسی در رده سیزدهم و نیمار جونیور در رتبه بیست و دوم، فاصله بسیار زیادی داشت. مسی 36 ساله پس از پایان قراردادش در 30 ژوئن از پاری سن ژرمن جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به اینترمیامی آمریکا رفت. نیمار 31 ساله هم با 90 میلیون یورو به الهلال عربستان پیوست و برای 2 سال با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

1971534

در حالی که قرارداد امباپه 25 ساله با باشگاه پاریسی در 30 ژوئن 2024 به پایان می‌رسد، او همچنان بازیکنی است که اخبار بیشتری در مورد وضعیتش مخابره می‌شود.

اگرچه مسی و نیمار طی فصل گذشته بسیار مورد انتقاد طرفداران پاری سن ژرمن قرار داشتند اما در نهایت این باشگاه را ترک کردند تا اخبار کمتری پیرامون آن‌ها منتشر شود.

برخلاف این دو ستاره بزرگ، امباپه به دلیل عدم تمدید قراردادش به خصوص در تابستان بسیار مورد توجه رسانه‌ها بود. از طرفی احتمال انتقال او به رئال مادرید و از طرف دیگر عدم رضایت باشگاه برای فسخ قراردادش موجب می‌شد که هر روز چندین خبر مختلف از این بازیکن در رسانه‌ها به چشم بخورد.