به گزارش "ورزش سه"، خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه، معتقد است که میسون گرینوود در این باشگاه به صورت کامل آماده نیست و باید کمی بیشتر اسپانیایی بیاموزد.

ختافه پس از قطع همکاری شیاطین سرخ با این مهاجم موفق شد گرینوود را به صورت قرضی به لالیگا منتقل کند.

اگرچه همه اتهامات علیه گرینوود برای خشونت خانگی علیه نامزدش در فوریه 2023 رد شد، باشگاه منچستریونایتد برای ادامه همکاری با این بازیکن تمایلی نداشت و او در نهایت به صورت قرضی جدا شد.

بوردالاس در مورد وضعیت گرینوود به مارکا گفت: "گرینوود بازیکن متفاوتی است که استعدادهای زیادی دارد اما در فوتبال، استعداد فاکتور اصلی نیست. در فوتبال باید بیشتر از اینکه استعداد داشته باشید، تلاش کنید. وقتی او به صورت 100 درصد آماده باشد، می‌توانیم سطح واقعی او را بررسی کنیم، اما او شرایط بازی در هر لیگ بزرگی را دارد."

1971703

سرمربی ختافه در مورد اینکه گرینوود در این تیم کم بازی می‌کند، گفت: "ما به خاطر استعداد و سطحی که او دارد، کاملا به جذب گرینوود مطمئن بودیم. انتخاب بازیکنی در این سطح برای ختافه بسیار پیچیده و تقریبا غیرممکن است. با توجه به شرایط، ما روی او شرط بندی کردیم. از این اتفاق خوشحال و راضی هستیم زیرا بازیکن بزرگی داریم، او پسر خوبی است، او خیلی خوب است؛ فقط باید کمی بیشتر اسپانیایی یاد بگیرد."

گرینوود از زمان انتقالش 15 بازی برای ختافه انجام داده که 5 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل ارسال کرده است.