الدحیل و سپاهان فردا به مصاف هم می روند.

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم های الدحیل قطر و سپاهان ایران با هم دیدار می کنند.

اطلاعات بازی

لیگ قهرمانان آسیا - هفته ششم
بازی: الدحیل قطر - سپاهان ایران
تاریخ و زمان: سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 21:45
مکان: بریده - ورزشگاه ملک عبدالله

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال الدحیل قطر در حال حاضر با دوازده امتیاز در صدر جدول گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. هرنان کرسپو و شاگردانش در پنج بازی گذشته نتایج لازم و کافی برای صعود به دور حذفی مسابقات را بدست آوردند تا این مسابقه برای آنها آنچنان اهمیت بالایی نداشته باشد چرا که با اختلاف امتیاز آنها نسبت به سایرین، صدرنشینی تیم کرسپو نیز قطعی است. البته که بدون شک الدحیل در بازی پیش رو می کوشد تا جلوی سپاهان را بگیرد و نگذارد این تیم به دور حذفی برسد.

در سوی مقابل، سپاهان ایران با هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی این گروه قرار دارد. محرم نویدکیا و شاگردانش علی رغم اینکه نتایج خیلی جالبی تا به اینجا کسب نکرده اند، هنوز شانس صعود به دور بعد مسابقات را دارند. پیروزی برابر الدحیل می تواند سپاهان را در صورتی به دور بعد ببرد که رقبا نتیجه نگیرند. در بازی پیش رو نیز محرم نویدکیا سه مهره کلیدی خود یعنی شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و محمد کریمی را در اختیار ندارد و این مسئله نیز کار او و تیمش را سخت تر می کند.

نبرد گذشته دو تیم نیز در بازی رفت با برتری 1-0 الدحیل پایان یافت و بدون شک در دیدار فردا محرم نویدکیا به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی است.

جدول گروه D