به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز در مسابقه هفته گذشته تراکتور مقابل پیکان با یک ارسال تماشایی از کرنر برای مهدی عبدی توانست پنجمین پاس گل فصل خود را بدهد و در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر قرار بگیرد، اما سید ابوالفضل رزاق‌پور مدافع فصل گذشته سرخ‌پوشان تبریزی حالا به یک قدمی ریکی رسیده است.

رزاق‌پور که پس از پنج سال حضور در تبریز و شرایط خوبی که در تراکتور داشت، در نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت رضایت‌نامه توسط گل‌گهر راهی این تیم شد و تاکنون در همه مسابقات لیگ برتر برای سیرجانی‌ها به میدان رفته و توانسته بهترین پاسور تیمش باشد و دیروز هم برابر سپاهان نمایش قابل قبولی ارائه بدهد.

مدافع چپ گل‌گهر در دیدار روز گذشته مقابل سپاهان بارها مانع از شکل‌گیری حملات طلایی پوشان از آن سمت شد و نگذاشت شاگردان ژوزه مورایس راه به جایی ببرند و بازی خوب خود را هم در لحظات پایانی با یک ارسال دقیق تکمیل کرد و برای دومین بازی پیاپی پاس گل داد.

1972335
مدافع چپ گل‌گهر پس از پاس گل در آغوش هادی عقیلی، مربی تیمش و کاپیتان سابق سپاهان قرار گرفت و شادی خود را با او تقسیم کرد

رزاق‌پور که مقابل استقلال پاس تک گل گل‌گهر سیرجان را با یک ارسال از روی ضربه ایستگاهی داده بود، چهار روز پس از آن هم در دیدار برابر سپاهان، یک سانتر از کرنر سمت چپ زمین فرستاد تا برای دومین بازی پیاپی، مسیح زاهدی گلزنی کند و پاسور و گلزن سیرجانی‌ها یکسان باشد.

دو ارسال منجر به گل رزاق‌پور در دو مسابقه متوالی مقابل استقلال و سپاهان کاری کرد تا تعداد پاس گل‌های این فصل او به عدد 4 برسد و به تنهایی در رده دوم جدول برترین پاسورهای لیگ برتر و پشت سر ریکاردو آلوز با 5 پاس گل قرار بگیرد.