به گزارش "ورزش سه"، عیسی مرادی مهاجم ۲۳ ساله شمس آذر از شکست مقابل پرسپولیس و بازی هفته آینده‌شان مقابل سپاهان که تیم سابقش است صحبت می‌کند که در ادامه می‌خوانید.

علی‌رغم بازی خوب مقابل پرسپولیس شکست خوردید، فکر می‌کنی دلیلش چه بود: خداراشکر بازی مقابل پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های‌مان در این فصل بود و برای تیمی که اولین‌بار در آزادی بازی می‌کرد خیلی نمایش خوبی بود. بعید می‌دانم در یکی دوسال سال اخیر تیمی توانسته باشد پرسپولیس را تا این حد در ورزشگاه آزادی تحت فشار گذاشته باشد.

وی اضافه کرد: واقعا تیمی یک‌دست هستیم و در این بازی نیز همه شاهد عملکرد خوب‌مان بودند. تا قبل از گل اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم گل اول را بزنیم که کمی هم بدشانس بودیم. نمی‌دانم در آن صحنه چه اتفاقی افتاد اما خب طبق نظر کارشناسان محترم گل پرسپولیس صحیح بود و ماهم باید به نظرشان احترام بگذاریم.

مرادی همچنین افزود: متاسفانه عدم تمرکز باعث شد در آخرین ثانیه‌های نیمه اول و روی یک کرنر دروازه‌مان باز شود اما توانستیم با صحبت‌هایی که آقا سعید بین دو نیمه کرد خیلی زود و در شروع نیمه دوم به بازی برگردیم. بعد از زدن گل تساوی واقعا حق‌مان بود که به گل بعدی هم برسیم و بی‌دقتی خودمان باعث شد این اتفاق رخ ندهد. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که ده نفره شدن پرسپولیس انگیزه آن‌ها را دوچندان کرد و خب با توجه به بازیکنان باتجربه‌ای که داشتند توانستند بازی را در دست بگیرند و روی آن صحنه به پنالتی برسند که خب نمی‌دانم پنالتی بود یا نه ولی به هرترتیب آنها از ما پیش افتادند.

مرادی در رابطه با گل دوم پرسپولیس اضافه کرد: درباره صحنه پنالتی نظر شخصی‌ام این بود که خطایی به آن صورت رخ نداد اما خب باید به نظر داور احترام گذاشت چرا که از همه به صحنه نزدیک‌تر بودند. بحث این بازی نیست اما امیدوارم هرچه زودتر شاهد حضور وی ای آر در فوتبال ایران باشیم چرا که به هرحال داوران هم همانند ما بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. با وجود وی ای آر اما دیگر حقی از تیمی ضایع نخواهد شد.

1802719

او درمورد بازی با سپاهان گفت: در رابطه با بازی مقابل سپاهان نیز باید بگویم که خیلی حس خوبی از تقابل با تیم سابقم دارم و خوشحالم که بار دیگر هم تیمی‌ها و مربیان سابق خود در سپاهان را ملاقات می‌کنم.

وی این چنین به صحبت‌هایش پایان داد: از هواداران خوب شمس آذر نیز یک درخواست دارم که برای این بازی ورزشگاه را به رنگ خوشرنگ سبز دربیاورند و مثل همیشه از ما حمایت کنند تا بتوانیم مقابل تیم قوی سپاهان سربلندشان کنیم.