به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از غلبه بر تیم‌های بزرگی مانند پاری‌سن ژرمن و چلسی، حالا در نیمه نهایی باید به مصاف منچسترسیتی برود. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید در نشست خبری قبل از این دیدار حضور پیدا کرده و تاکید کرد رسیدن به فینال لیگ قهرمانان هدف اصلی تیمش خواهد بود.

دیدار مقابل منچسترسیتی: "با توجه به تغییر قانون گل زده در خانه حریف، احتمال رخ دادن هر اتفاقی بیشتر شده است. قرار نیست فردا حکم صعود تیم پیروز را صادر کنیم و همه چیز در بازی برگشت در برنابئو معلوم می‌شود. نمی‌دانم سه مهاجم در ترکیب بگذارم یا دو تا. رودریگو خوب کار کرده و ادواردو کاماوینگا نیز شرایط مساعدی دارد. هر دو بازیکن انرژی زیادی دارند و من در این رابطه به نتیجه قطعی نرسیده‌ام. 

باید در نظر بگیریم که بازی 180 دقیقه است. ما به فینال مهم‌ترین رقابت جهان بسیار نزدیک هستیم و نگرانیم، زیرا حریف بسیار قدرتمندی در پیش داریم. در این دوره از لیگ قهرمانان، ما رقبای بسیار سختی داشته‌ایم که در ابتدای فصل مدعی قهرمانی بودند. شرایط برای ما خوب پیش رفت و فردا نیز بی تردید با تمام توان مبارزه خواهیم کرد.

فکر می‌کنم فشار روی دو تیم مشابه بوده و کم و بیش وجود دارد. برای رئال مادرید رسیدن به نیمه نهایی موفقیت نبوده و فینالیست شدن یک موفقیت محسوب می‌شود. هدف برای ما رسیدن به فینال است. من آنچه را که در ابتدای فصل گفته می‌شد به یاد دارم و در خاطرم هست افکار عمومی چه فکری می‌کرد. دو تیم وجود دارند که تصور نمی‌شد به نیمه نهایی برسند، یکی ویارئال و دیگری رئال مادرید. دو تیم مدعی دیگر پاری‌سن ژرمن و چلسی بودند یا بایرن مونیخ."

احتمال قهرمانی در لالیگا: "می‌توانیم در ورزشگاه خود پیروز شویم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم بود. خیلی خوشحالیم که یک ماه زودتر توانستیم در شرایط فعلی قرار بگیریم. از طرفی دیگر با شور و اشتیاق زیاد آماده این بازی هستیم، فضای تیم بسیار خوب است و بازیکنان می‌خواهند بازی کنند. 

برای من شرایط واقعا بسیار ساده است و من مجبور نیستم کار زیادی انجام دهم. ما روی استراتژی تیم و مواردی از این دست کار می‌کنیم، اما شرایط خیلی ساده است. واقعا فکر می‌کنم که الان زمان مناسبی برای ارزیابی فصل نیست، اما شرایط برای من آسان بوده است."

شرایط بازیکنان مصدوم رئال مادرید: "از آنچه در تمرین دیروز دیدیم متوجه شدیم اوضاع مندی مساعد است. ما در مورد داوید آلابا و مهم‌تر از همه کاسمیرو تردید داریم. اگر کاسمیرو به این دیدار نرسید در مسابقه برگشت حاضر خواهد بود."