به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته و با امضای قراردادی قرضی از منچستریونایتد جدا شد و به ختافه پیوست.
او پس از باز شدن پرونده‌ای به اتهام ضرب و شتم و آزار جنسی نامزدش دیگر اجازه حضور در زمین با پیراهن این تیم را پیدا نکرده بود و مدیران یونایتد هم در تابستان امسال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که تصمیمی برای ادامه همکاری با این بازیکن ندارند.
این ستاره انگلیسی در ختافه بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک شد و عملکرد خوب او در لالیگا توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا را به خود جلب کرد تا شرایط او را زیر نظر بگیرند.
حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که نمایش گرینوود در خط حمله ختافه باعث شده که ژاوی به او علاقمند شود و بارسا چند استعدادیاب را برای تماشای سه بازی متوالی از این تیم فرستاده بود تا از نزدیک نمایش او در زمین را ببینند.

1958541

یکی از منابع نزدیک به این باشگاه به سان گفته است: «بارسلونا علاقه بسیار زیادی به گرینوود دارد و مصمم است که این بازیکن را به خدمت بگیرد. آنها در حال حاضر جدی‌ترین گزینه هستند. نمایندگان این باشگاه بازی او را از نزدیک دیده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که او می‌تواند با سبک بازی بارسا سازگار شود.»
این روزنامه همچنین تاکید کرده که گرینوود برخلاف چند ماه قبل دیگر تمایلی به حضور در لیگ برتر انگلیس و منچستریونایتد ندارد و آماده است تا فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد.