به گزارش "ورزش سه"، مارتنیز یکی از داوران برجسته و معروف هندوراس است که از سوی فیفا برای قضاوت در جام جهانی 2022 قطر هم انتخاب شد. 

او همچنین تجربه قضاوت در دیدارهایی را دارد که مسی و رونالدو در آن حضور داشته‌اند و حالا روایتی از این دو تجربه ارزشمند و جذاب را در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس با طرفداران این دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال مطرح کرده است. 

مارتینز در این‌باره گفت: «این دو نفر شخصیت کاملا متفاوتی دارند اما هر دو بازیکنان بزرگی هستند و من فکر نمی‌کنم یکی بر دیگری برتری داشته باشد. اما مسی بسیار آرام‌تر است. او بازیکنی است که توپ را می‌گیرد و بیشتر از هر چیز دیگری در زمین به بازی فکر می‌کند. 

1973207

کریستیانو بدون این که بی‌احترامی کند واکنش‌های بیشتری دارد. اما داوری کردن برای آنها بدون شک افتخاری است که هر کسی دوست دارد داشته باشد. دیدن گلزنی هر دوی این بازیکنان از روی نقطه آزاد در زمین چیزی است که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. 

من و مسی پیش از بازی با هم دست دادیم. به او خوش‌آمد گفتم و او از من تشکر کرد. در پایان بازی هم به یاد دارم که همه نام او را با صدای بلند فریاد می‌زدند اما او به سمت من آمد تا دست بدهیم و این صحنه همیشه در خاطرم هست. 

درباره کریستیانو یادم هست که مدام از من انتقاد می‌کرد، با من روبه‌رو می‌شد چون دو گلش را مردود اعلام کردم. او حتی به کمک داور ویدیویی هم اعتماد نداشت. پیش از آغاز نیمه دوم صدایش کردم و به او گفتم که دوست ندارم چنین رفتاری با من داشته باشد. او تایید کرد که اشتباه کرده و با من موافق است. سپس روی بازی تمرکز کرد و یک گل زیبا از روی ضربه آزاد به ثمر رساند که به پیروزی تیمش کمک کرد.»