به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان در شرایطی که پس از ۵ باخت متوالی تحت فشار زیادی قرار داشت سرانجام توانست مدافع عنوان قهرمانی، پرسپولیس را در خانه متوقف کند و یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورد.

پس از سوت پایان مسابقه در شرایطی که تصور می‌شد بازیکنان مس از این یک امتیاز بسیار خوشحال باشند اما یک دعوای عجیب در میانه زمین رخ داد که البته از چشم داور دور نماند و وحید کاظمی به آنها کارت قرمز نشان داد. ساکت الهامی در بخشی از کنفرانس خبری خود در مورد دعوای شهباززاده، تیموری و باقری توضیح داد.

ساکت در مورد درگیری بازیکنان مس رفسنجان پس از بازی، با یکدیگر گفت: این اتفاقی که افتاد را کتمان نمی‌کنم ولی این اتفاق در همه تیم‌ها می‌افتد و درون خانوادگی است. بچه‌های ما انقدر تحت فشار بودند که داشتند منفجر می‌شدند. قطعا در سایت باشگاه خواهد آمد که با این بازیکنان برخورد می‌شود. در این شرایط نباید این اتفاقات بیفتد که کام همه تلخ شود اما این اتفاقات همه جا رخ می‌دهد. باید جلوی این اتفاق گرفته بشود که دیگر رخ ندهد. الان نمی‌دانم کدام بازیکنان بودند اما قطعاً کمیته انضباطی باشگاه برخورد می‌کند.

او در مورد اینکه آیا برای مدیریت جو روانی اعضای تیمش برای نیم فصل دوم برنامه‌ای دارد یا خیر گفت: فشار بالاست و در ضربان بالا، ۹۰ دقیقه تحت فشار بازی کردند. آنها دنبال این بودند که از تیم خوب پرسپولیس امتیاز بگیرند و همه اینها موجب این اتفاق میشود. قبلا هم اختلافی نبوده و من به شما قول می‌دهم هیچ اختلافی نباشد. اینجور چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتد اما نباید بگذاریم عادی شود. باید برخورد کنیم که دوباره این اتفاق نیفتد. نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم ولی اینکه چه کسی می‌رود و چه کسی می‌ماند را نمی‌توانم بگویم و قطعاً با بچه‌ها صحبت می‌کنیم. مصطفی محمد به ما اضافه شده و شاید یکی دو بازیکن از جمع ما جدا بشوند.