به گزارش "ورزش سه"، رافائل بنیتس، سرمربی سلتاویگو، پس از قرارداد با جالیسون مارکز، از توانایی‌های این هافبک برزیلی تمجید کرد و معتقد است که او بازیکنی با شخصیت متفاوت است.

بنیتس گفت: "ما به دنبال هافبکی با فیزیک بدنی قوی بودیم که بتواند وارد چالش شود و روی عملکرد با توپ به خودش اطمینان داشته باشد. او تمام این کارها به خوبی انجام می‌دهد، با این مزیت که به عنوان بازیکن آزاد او یک فرصت خوب در نقل و انتقالات زمستانی بود."

بنیتس در مورد بازیکن برزیلی که قبلا در دالیان چینی مربی او بود، گفت: "انگار که بازیکنی از بایرن مونیخ، منچسترسیتی یا رئال مادرید را به خدمت گرفته باشید، او می‌تواند همان کیفیت و تجربه خوب را به تیم تزریق کند."

1974235

این مربی تایید کرد که جالیسون برای هماهنگی و بازی در ترکیب اصلی به زمان نیاز دارد: "او مدتی است که یک بازی کامل انجام نداده است".

بنیتس همچنین تاکید کرد که هدف این فصل تیمش بقا در لالیگاست. سلتاویگو در حال حاضر در رده هجدهم قرار دارد و با 2 امتیاز کمتر از کادیز در رده هفدهم قرار دارد.

جالیسون 28 ساله در سال 2022 به پالمیراس پیوست، اما مدت زیادی است که به صورت ثابت بازی نکرده است. بهترین دوران بازی او در فنرباغچه ترکیه بود که از 2018 تا 2020، 63 بازی در ترکیب این تیم انجام داد.