به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود بعد از حواشی اخیر اتفاق‌افتاده در منچستر یونایتد و کش و قوس‌های فراوان بر سر ماندن یا نماندن در یونایتد، به‌صورت قرضی راهی لالیگا و باشگاه ختافه شد.

او از همان ابتدای حضورش بازی‌های خوبی را برای تیم اسپانیایی به نمایش گذاشت. او آنقدر درخشید که حالا مشتریان جذابی پیدا کرده و طبق اخبار بارسلونا و اتلتیکو مادرید و چند باشگاه بزرگ دیگر خواهان جذب او هستند.

1974249

با این حال روزگار امشب بر وفق مرادش نبود. ختافه امشب در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا میزبان رایو وایکانو بود. آنها نیمه اول را با گل دقیقه ۱+۴۵ مهاجم تیم مهمان، بازنده به رختکن رفتند. کامیو در ابتدای نیمه دوم نیز گل دوم را به ثمر رساند و ختافه را در شرایط سختی قرار داد. در آن سمت زمین تلاش‌های میسون گرینوود برای باز کردن دروازه رایووایکانو بی‌نتیجه می‌ماند. در دقیقه ۵۰ و در حالی که گرینوود از خطاهای بسیار بازیکنان حریف به روی او خشمگین شده بود، پس از برخوردی با بازیکن حریف که خطا اعلام نشد، به سمت داور رفت و حرف‌هایی زد که باعث شد داور بلافاصله و با دادن کارت قرمز او را از زمین اخراج کند.

1974250

به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه ختافه، چیزی که گرینوود به داور گفته «لعنت به تو» بوده و همین باعث عصبانیت او و اخراج ستاره ختافه شده است. باید دید پس از پایان بازی لالیگا محرومیتی برای این بازیکن جوان در نظر خواهد گرفت یا خیر.