به گزارش "ورزش سه"، زیدان و وینیسیوس در مقطع پایانی فصل 20-2019 با یکدیگر به مشکل خوردند. رئال که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در خانه 1-2 به سیتی باخته بود، برای جبران به منچستر رفت ولی در نهایت بازهم 2-1 شکست خورد.

 

 

 

قبل از بازی وقتی زین الدین زیدان ترکیب اصلی تیم را در رختکن اعلام کرد و وینیسیوس متوجه شد باید روی نیمکت بنشیند، واکنشی منفی از خود نشان داد. او در تمام مدتی که زیدان مشغول صحبت های تاکتیکی بود، سر در گوشی موبایل خود داشت و به زیزو توجهی نمی کرد. چهره وینیسیوس روی سکوهای ورزشگاه اتحاد نشان دهنده استیصال و درماندگی او بود. وینی اعتقاد داشت می تواند به تیمش کمک کند ولی زیزو در یکی از حساس ترین بازی های تیم به وی اعتماد نکرد و در عوض به ادن هازارد نااماده میدان داد. زیزو البته خیلی زود متوجه اشتباهش شد ولی خشمگین از رفتار وینیسیوس، حاضر نشد به او میدان بدهد.
 

 

روزها گذشت و وینیسیوس که از ماجرای رخ داده ناراحت بود، برای جبران اشتباهش و تقویت رابطه خود با تیم و سرمربی آن قدم برداشت. زمانی که فصل به پایان رسیده بود و وینیسیوس و زیدان هر دو در تعطیلات تابستانی بودند، بازیکن برزیلی تلفن را برداشت و به سرمربی فرانسوی‌اش زنگ زد تا از او بپرسد آیا نیمکت‌نشین شدنش ارتباطی به ماجرای ورزشگاه اتحاد دارد یا نه.

او در آن تماس به زیدان قول داد که با تمام توانش در خدمت تیم باشد و بعد از این هرگز به نیمکت‌نشینی‌هایش واکنش منفی نشان ندهد. وینی هرگز در دوران حضور زیدان نتوانست توانایی های واقعی خود را نشان دهد ولی او فصل جاری تحت هدایت کارلو آنچلوتی تبدیل به یک ستاره متفاوت و کاملا تاثیرگذار شده و دیگر هیچ شباهتی به وینیسیوسی که به از دست دادن موقعیت ها معروف بود، ندارد.
 

 

دو سال پس از شکست اتحاد و آن خاطره تلخی که برای وینی به جا ماند، او بار دیگر به این ورزشگاه باز خواهد گشت و امشب یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیمش برابر سیتیزن ها خواهد بود.  این بار سیتی و رئال در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و بازی رفت در منچستر برگزار می شود. وینی یک شب به یادماندنی را رقم خواهد زد؟