به گزارش "ورزش سه"، پس از کنار گذاشته شدن سلطان الغنام از فهرست نهایی تیم ملی عربستان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، روبرتو مانچینی با انتقاد شدیدی از سوی هواداران النصر مواجه شده است.

الغنام عنوان بهترین مدافع راست لیگ حرفه‌ای عربستان را یدک می‌کشد و توانسته است در لیگ حرفه‌ای امسال 5 پاس گل بدهد و یک مرتبه نیز برای النصر گلزنی کند. عدم دعوت از او، باعث حمله گروه زیادی از هواداران نصراوی به مانچینی شده است.

هواداران النصر معتقدند اعتراض یا رفتار بد یک بازیکن را می‌توان به شیوه‌های مختلفی مجازات کرد که به منافع تیم ملی عربستان لطمه‌ای وارد نشود.

هواداران النصر جریمه کنار گذاشته شدن الغنام را رد می‌کنند و اعتقاد دارند این جریمه روی عملکرد سعودی‌ها در جام ملت‌های آسیا و عملکرد خود بازیکن در دوره آینده تاثیر می‌گذارد.

1974169

بخش بزرگی از هواداران النصر خواستار آن هستند که کار مانچینی بلافاصله پس از پایان مسابقات مورد ارزیابی قرار بگیرد و این ایتالیایی با توجه به نتایجی که با تیم ملی کسب خواهد کرد، عواقب انتخاب‌های خود را بپذیرد.

گفته می‌شود که علت کنار گذاشته شدن ستاره النصر از فهرست تیم ملی این است که سلطان الغنام دستور مانچینی مبنی بر حضور این بازیکن در سیستم سه دفاعه و بازی در کنار دو مدافع دیگر را نپذیرفته است.