به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری خرید جدید ملوان در طول نیم فصل عملکرد فراتر از حد انتظار داشت و با بازی‌های خوبی که با پیراهن سفید ملوان انجام داد انتظارات هواداران این تیم را برآورده کرد.

رضا جعفری که فصل گذشته از نساجی به ملوان پیوست فصل گذشته فقط یک گل برای نساجی مقابل تراکتور به ثمر رساند و یک پاس گل هم مقابل سپاهان داده بود اما در این فصل عملکرد متفاوتی داشت و روی یک سوم گل‌های ملوان تاثیر مثبت داشت، 6 گل زده و 3 پاس گل نتیجه تلاش‌های او برای انزلی‌چی‌ها بود، او در دیدارهایی که برای این تیم گلزنی کرده هیچگاه نباخته‌اند و نتیجه نهایی با پیروزی یا تساوی به پایان رسیده.

جعفری به غیر از هفته دوم و سوم که روی نیمکت ملوان حضور داشت و به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد در طول فصل به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شد و مهدی تارتار حساب ویژه‌ای روی او باز کرد، او در آخرین بازی ملوان مقابل آلومینیوم هم موفق به گلزنی شد تا نیم فصل را با گلزنی به پایان برساند.

1974263

باید دید عملکرد خوب این بازیکن در نیم فصل دوم هم ادامه خواهد داشت یا خیر؟ این بازیکن اگر بتواند با همان کیفیتی که نیم فصل اول ارائه کرد در نیم فصل دوم هم به میدان برود بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر خواهد گذاشت.