به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری، گلزن تیم ملوان در بازی با آلومینیوم، در خصوص این دیدار گفت: بازی پایاپای بود و دو تیم خیلی خوب همدیگر را آنالیز کرده بودند. اما ما حملات آلومینیوم را کنترل کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. البته منصفانه بگویم، نتیجه تساوی عادلانه بود و اگر قرار بود تیمی برنده شود باید با یک اتفاق گل پیروزی را می‌زد.

او درباره آمار گلزنی‌اش اظهار داشت: هرکسی دوست دارد تعداد گل بیشتری بزند اما من واقعا اولویتم این است که تیم به نتیجه برسد. اگر هم گلی زدم، حاصل کار همه بازیکنان تیم بود که من در آخر توانستم به ثمر برسانم. امیدوارم تا پایان فصل هم بتوانم پاسخ اعتماد کادر فنی، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان را بدهم و به عنوان مهاجم کارم را انجام بدهم. البته تیم ما مهاجمان خیلی خوبی دارد و همه‌مان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

1956554

جعفری درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: هرکسی یک توانایی دارد و من هم فکر می‌کنم این فرارها شگردم باشد. خوشحالم که ضربه آخر را هم توانستم خوب بزنم و توپ گل شد.

او درباره نزدیکی تیم‌ها در بالای جدول گفت: امسال لیگ خیلی حساس است و می‌توان گفت که شاید رقابتی‌ترین فصل در سال‌های اخیر باشد. چون با این قانون تیم‌ها بسیار به هم نزدیک هستند و فکر می‌کنم الان اینطور است که 9 تیم در بالای جدول تلاش می‌کنند و 7 تیم هم در پایین جدول هستند. اما حتی همین 7 تیم پایین جدول هم توانستند از تیم‌های مدعی امتیاز بگیرند و همین نشان می‌دهد که هیچ دیدار قابل پیش‌بینی نیست.

گلزن ملوان با اشاره به این موضوع ادامه داد: با توجه به این قانون جدید، سطح لیگ بالاتر رفته و به نظرم بازیکنان بهتری در لیگ برتر حضور دارند. البته من همه بخش‌های مقررات نقل و انتقالات را تائید نمی‌کنم و در کل به ضرر بازیکنان است اما به هر حال باعث شده تا بازیکنان به نوعی گلچین شوند چون کلا هر تیم می‌تواند 19 بازیکن بزرگسال جذب کند.

1974263

جعفری با اشاره به نتایج خوب ملوان در مقابل تیم‌های بزرگ توضیح داد: ما با تیم‌های مدعی نتایج خوبی گرفتیم. فقط به استقلال باختیم، اما بازی استقلال هم ما بهتر بودیم و خود بازیکنانشان هم این را می‌گفتند و اصلا بازی طوری پیش رفت که امید چندانی برای گلزنی نداشتند. به هر حال روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باختیم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

این بازیکن در پاسخ به سوالی پیرامون حضور بازیکنان سرباز در ملوان گفت: تیم ما خیلی منسجم است و البته همان‌طور که آقای تارتار گفتند نیاز به تقویت دارد. امیدوارم هر بازیکنی که به ملوان می‌آید موفق باشد و بتواند به تیم کمک کند. ملوان تیم ریشه‌دار و بزرگی است و برای همه ما افتخاری است که در این تیم پرهوادار بازی می‌کنیم.