به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام اوریدو قطر در حالی از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه حمد الکبیر برگزار شد که تیم‌های مطرح و پرستاره مثل السد، الدحیل، الریان، الوکره و ... در این دیدار حضور نداشتند و بازی بین العربی و ام‌صلال برگزار شد.

در شرایطی که ام‌صلال از مهره‌های شاخص خود کمتر بهره برده بود، العربی در ترکیب ابتدایی‌اش ستاره‌هایی مثل رافینیا، عمر السومه و ... را در اختیار داشت ولی یک نتیجه عجیب برای آنها رقم خورد.

ام‌صلال نتیجه عجیبی در نیمه اول رقم زد و سه گل به ثمر رساند که گلزنی عمر السومه در لحظات پایانی کاری کرد تا العربی یکی از گل‌های خورده را قبل از رفتن به رختکن جبران کند.

1975713

العربی در نیمه دوم کامبک شگفت انگیزی زد و توانست سه گل بزند و با نتیجه 4 بر 3 پیش بیفتد، اما در حالی که هفت دقیقه اعلام شده بود، در دقیقه 1+90 روی اشتباه مدافع این تیم، ام‌صلال توانست با ضربه بغل پای علی عفیف گل چهارم را بزند و کار را به تساوی بکشد و در نهایت بازی به ضربات پنالتی برود.

در ضربات پنالتی ستاره‌های العربی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا ام‌صلال به برتری 3 بر یک دست پیدا کند و به قهرمانی در جام اوریدو در فصل 24-2023 برسد.