به گزارش ورزش سه، انگار همین دیروز بود که محمدحسن انصاری فرد بعد از جدایی قابل پیش بینی گابریل کالدرون از پرسپولیس، مذاکرات با باشگاه پدیده جهت بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس را آغاز نمود و سرانجام در اواخر دی ماه ۹۸ بود که مرد پرافتخار سرخ‌ها بعد از شش سال به خانه بازگشت.

یحیی در بدو ورود به پرسپولیس باید در دیداری سخت مقابل دیگر‌ تیم سابقش یعنی تراکتور قرار می‌گرفت که در آن فصل ستاره‌های زیادی از جمله اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را در اختیار داشت. آن بازی در نهایت با برتری دو بر صفر قرمزها به پایان رسید تا بازگشت باشکوهی برای یحیی گل محمدی رقم بخورد.

1975727
لحظاتی بعد از اخراج الهامی از کنار زمین بعد از اعتراضات شدید به داور در روز‌ بازگشت‌ یحیی گل محمدی به پرسپولیس- دی ماه ۱۳۹۸

نکته جالب از آن دیدار اینکه سرمربیگری تراکتوری‌ها بر عهده ساکت الهامی دستیار سابق یحیی در پدیده بود. اتفاقی که در آخرین دیدار یحیی روی نیمکت پرسپولیس نیز رقم خورد و او در آخرین دیدارش به عنوان سرمربی سرخپوشان در رفسنجان برابر ساکت الهامی قرار گرفت اما این بار در کسب پیروزی ناکام ماند تا برخلاف تقابل چهار سال قبلش مقابل الهامی، با سه امتیاز از زمین خارج نشود.

جالب آنکه الهامی در بازی چهارسال قبل مقابل پرسپولیس بین دونیمه از زمین اخراج شده بود.