به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه خانگی بارباسترو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 آنها را از سر راه برداشت. 

شاگردان ژاوی با این پیروزی توانستند حضورشان در مرحله یک هشتم جام حذفی اسپانیا را قطعی کنند و حالا با انگیزه بیشتر و روحیه بهتری راهی عربستان خواهند شد تا در مسابقات سوپر جام اسپانیا به میدان بروند و امیدوار به فتح این جام هستند. 

اما انتقادهایی از عملکرد بارسلونا و پیروزی مجدد این تیم با اختلاف تنها یک گل برابر تیمی دسته چهارمی مطرح شده است و لوپز پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط بازی و تیمش اظهار داشت: «ما می‌دانیم که باید در زمین موثرتر باشیم. 

1964116

در پایان بازی از این که پیروز شدیم خیال‌مان راحت شد. مهم‌ترین نکته برای ما این است که پیروز باشیم و باید به همین روند ادامه دهیم. بازیکنان بارباسترو تا سر حد مرگ مقابل ما جنگیدند و با تمام وجود در این بازی حضور پیدا کردند. 

ما این فصل گل‌های بسیاری دریافت کردیم و این چیزی است که باید برای بهبود یافتنش به‌صورت جدیل تلاش کنیم. من اطمینان دارم که با این مربی و این بازیکنان به‌زودی این موضوع را هم حل خواهیم کرد و شاهد پیشرفت‌هایی خواهیم بود.»