به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های منچستر سیتی و رئال مادرید در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری 4-3 شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد به پاین رسید.

در شبی که بنزما دو گل برای رئال زد، وینیسیوس زننده دیگر گل میهمان بود. ستاره جوان رئال در دقیقه 55 و در شرایطی که تیمش سه بر یک از سیتی عقب بود با یک حرکت پا به توپ زیبا و پیمودن مسافتی چند ده متری موفق به گلزنی شد.

شروع این استارت زیبا با حرکت بدون توپ زیبای وینیسیوس و عبور دادن توپ از بین پاهای فرناندینیو همراه بود. در همین لحظه بود که واکنشی جالب از سرمربی سیتی در کنار زمین شاهد بودیم.

پپ گواردیولا که با هیجانی بالا نظاره گر کار بود، زمانی که عبور توپ از فرناندینیو و پا به توپ شدن وینیسیوس را دید، متوجه خطر ویران کننده ای که در انتظار تیمش بود شده و با افسوس و اضطراب روی زمین نشست.

سرمربی سیتی روی دو زانو در کنار زمین نشسته و در حالتی که دستانش روی سر قرار داده بود، نظاره گر باز شدن دروازه ادرسون در موقعیت تک به تک شد. گواردیولا بلافاصله بعد از گل وینیسیوس از زمین برخاسته و طی حرکتی غیر عادی به سمت داور چهارم رفت و بابت اتفاقی که چند دقیقه پیش رخ داده بود به او اعتراض کرد.