به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه خانگی خودش میزبان رئال مادرید بود. 
این بازی بسیار طوفانی و جذاب شروع شده و باعث شد که سیتیزن‌ها خیلی زود در دقیقه دوم بازی روی درخشش کوین دی بروین دروازه تیم حریف را باز کنند. 
اما این پایان ماجرا نبود و در حالی که ساعت ورزشگاه اتحاد نشان می‌داد که تنها 11 دقیقه از شروع بازی گذشته، دروازه تیبو کورتوا بار دیگر باز شد تا بسیاری از هواداران این تیم انگلیسی با خیال راحت از برد تیم‌شان بازی را دنبال کنند.
با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی پس از گل دوم به خودشان آمدند و سعی در جبران نتیجه داشتند تا بازی در ادامه به نوعی تعادل برسد. 
رئال مادرید موفق شده بود بازی را به نتیجه 2-3 بکشاند که یک ضربه تماشایی از برناردو سیلوا باعث شد که خط دفاعی و دروازه‌بان بلژیکی این تیم مات و متحیر مانده و فقط نظاره‌گر باز شدن دروازه باشند. 
این گل در فاصله 16 دقیقه تا پایان بازی وارد دروازه حریف شد و سیتی امیدوار بود که بتواند با حفظ این نتیجه با برتری با اختلاف دو گل راهی سانتیاگو برنابئو شود تا کار را برای این تیم سخت کند. 

اما خطای هند صورت گرفته در دقیقه 81 بازی باعث شد که بار دیگر کریم بنزما فرصت کم کردن این اختلاف را داشته باشد و به خوبی از آن استفاده کند. 
با این حال، یکی از جذابیت‌های بازی شب گذشته بررسی حرکات پپ گواردیولا در کنار زمین بود که وقتی پنالتی در دقایق پایانی به سود تیم حریف اعلام شد بار دیگر توجه بسیاری را به خودش جلب کرد. 
این مربی اسپانیایی در حالی که با دست بر سرش می‌زد، روی زمین نشست و به نوعی نشان داد که این اختلاف دو گل با تیم حریف تا چه حد برای او ارزشمند بوده و از این که چنین فرصتی را از دست داده ابراز ناراحتی کرد.