به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی هدایت پرسپولیس بعد از جام ملت‌های آسیا در چهارمین سال حضورش در راس کادر فنی تیم ملی عمان تورنمنت بسیار مهمی در پیش دارد.

تیم ملی عمان در این تورنمنت در گروه F مسابقات همراه با تیم‌های ملی عربستان، تایلند و قرقیزستان باید به رقابت بپردازد.

طق برنامه تیم ملی عمان روز سه شنبه 26 دی ماه مقابل عربستان بازی نخست خود را در این تورنمنت انجام خواهد داد و دومین دیدار این تیم یکشنبه اول بهمن ماه مقابل تایلند و سومین دیدارش در مرحله گروهی پنجشنبه 5 بهمن در مصاف با قرقیزستان برگزار خواهد شد.

در واقع مهمترین و دشوارترین بازی این تیم در مرحله گروهی مصاف با عربستان قدرتمند خواهد بود و برانکو باید با روبرتو مانچینی و ستاره‌هایش مصاف دهد.برانکو در دو سال اخیر سه بار با تیم ملی عمان رودررو شده که دو بار باخته و یک بار برنده بوده است.

عمان و برانکو در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل عربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی دو شکست یک بر صفر مقابل این تیم متحمل شد اما چیزی حدود یک سال قبل در تاریخ 22 دی ماه 1401  موفق شد در جام خلیج فارس این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

1886259

حالا برانکو حدود یک سال بعد از پیروزی بزرگ در جام خلیج فارس باید در نخستین گام مقابل این حریف قدرتمند قرار بگیرد و شاید با تساوی در این دیدار هم نیمی از راه صعود به مرحله بعدی را طی کند.

گفتنی است با توجه به اینکه غیر از دو تیم برتر گروه های شش گانه جام ملتها ، چهار تیم برتر سوم گروه‌ها نیز به مرحله بعد صعود خواهند کرد احتمال صعود عمان به مرحله بعد زیاد است.

عمان در صورت صعود به عنوان صدرنشین گروه خود باید روز سه شنبه 10 بهمن با تیم دوم گروه Eمصاف دهد.اگر تیم برانکو در گروه خودش به عنوان دومی برسد سه شنبه 10 بهمن با تیم دوم گروه Bمصاف خواهد داد و در صورت قرار گرفتن در رتبه سوم گروه خود  روز چهارشنبه 11 بهمن با صدرنشین گروه C مصاف خواهد داد.