به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با نتیجه 3-4 از سد این تیم عبور کند. 
در این دیدار جذاب و هیجان انگیز که گل‌های بسیاری هم داشت و یکی از پر گل‌ترین دیدارهای نیمه نهایی چند سال اخیر لیگ قهرمانان به حساب می‌آمد رکورد دیگری نیز شکسته شد. 
سیتیزن‌ها از همان اول بازی را بسیار هجومی شروع کردند و خیلی زود مزد این بازی هجومی را که با اشتباه و بهم ریختگی خط دفاعی رئال نیز همراه بود دریافت کردند.
به این ترتیب دی بروین موفق شد در حالی که تنها 90 ثانیه از سوت شروع این بازی گذشته بود دروازه رئال مادرید را باز کند تا رکورد سریع‌ترین گل زده شده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خودش به ثبت برساند. 


با این حال این پایان کار نبود و این ستاره بلژیکی باز هم دست از سر رئال مادرید برنداشت و تنها چند دقیقه بعد بار دیگر در نزدیکی دروازه این تیم صاحب توپ شد و این بار هم به خوبی از اشتباه خط دفاعی رئال که به نظر می‌رسید با دریافت گل زود هنگام نظم خودش را از دست داده استفاده کرد تا زمینه‌ساز گل گابریل ژسوس شود. 
به این ترتیب سیتی در حالی که تنها 11 دقیقه از آغاز بازی گذشته بود موفق شد با دو گل از تیم کارلو آنچلوتی پیش بیفتد و بار دیگر رکورد جدیدی را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به ثبت برساند.
شاگردان گواردیولا حالا در انتظار بازی برگشت برابر رئال مادرید هستند که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و امیدوار هستند که بتوانند این برتری را در آن دیدار نیز حفظ کرده و دیگر تیم شهر مادرید را هم از گردونه رقابت‌ها حذف کنند تا راهی دیدار فینال شوند.