به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران خیلی زود موفق شد قفل دروازه فلسطین را باز کند. ملی پوشان پس از گذشت فقط 64 ثانیه از بازی، موفق شدند با بغل پای فنی و تماشایی کریم انصاری فرد، دروازه حریف را باز کرد و نتیجه مسابقه را یک بر صفر کنند.

این گل روی حرکت تماشایی مهدی قایدی به ثمر رسید. این بازیکن را می توان یکی از سورپرایزهای امیر قلعه نویی برای اعلام فهرست نهایی تیم ملی دانست چرا که در اردوهای پیشین، اثری از این بازیکن در فهرست تیم ملی نبود ولی او به یکباره و پیش از جام ملت ها، مسافر قطر شد.

1978620

قایدی که در بازی برابر اندونزی نیز موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند، به خوبی نشان داد که هدف او فقط حضور در جام ملت ها نیست و می خواهد با حضور در ترکیب تیم ملی، توانایی هایش را نشان دهد و کادرفنی نیز مزد درخشش این بازیکن در بازی دوستانه قبلی و آمادگی در تمرینات را داد.

جایی که وینگر اتحاد کلباء در ترکیب اصلی جانشین محبی شد و به میدان رفت و در همان دقیقه نخست بازی حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و توپ را به روی دروازه ارسال کرد که در ادامه سامان قدوس پاس خوبی به انصاری فرد داد و این بازیکن نیز گل نخست را به ثمر رساند.

قایدی که با این پاس طلایی زمینه ساز گل نخست ایران شده بود، در ادامه نیز با اعتماد به نفس بالایی در زمین حاضر شد و حتی با یک شوت از پشت محوطه جریمه قصد گلزنی داشت که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.