به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان ایران نقطه آسیب‌پذیر خط دفاع فلسطین را پیدا کردند و به خوبی از آن بهره بردند و 3 گل در نیمه نخست وارد دروازه این تیم کردند، تشابه هر سه گل ایران ضربه بغل پا از سمت چپ خط دفاعی فلسطین بود.

سمت راست خط دفاعی فلسطین در این مسابقه شکننده و آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید و بازیکنان ایران با فشار و انتقال توپ به آن منطقه موقعیت‌های خوبی خلق کردند و به گل رسیدند، هر سه گل ایران با ضربه بغل پا و با پای راست در کنج دروازه فلسطین آرام گرفت!

بولت پرسپولیسگل اول ایران در شلوغی محوطه جریمه به ثمر رسید، سامان قدوس با پاس کوتاه کریم را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه بغل پا دروازه را باز کرد، گل دوم هم روی ارسال بلند قدوس و باز هم با ضربه بغل پا شجاع خلیل‌زاده از همان منطقه به ثمر رسید، اندک تفاوتی در گل سوم ایران وجود داشت، آن هم شعاع حرکتی علیرضا جهانبخش و حرکت در عرض او از سمت راست بود که مهدی قایدی را کمی دورتر از منطقه گلزنی کریم و شجاع صاحب توپ کرد و باز هم قایدی با ضربه بغل پای راست توپ را محکم و زمینی به گوشه دروازه فلسطین ارسال کرد.

خط دفاعی فلسطین در این مسابقه با گل زودهنگامی که دریافت کرد نظم دفاعی‌اش را از دست داد و با توجه به حضور بازیکنان تکنیکی و سرعتی که در اختیار ایران است دستپاچه و شکننده در میدان حاضر شدند.

بازی خشن فلسطینی‌ها در یک سوم پایانی نیمه اول باعث شد تا بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و همین موضوع شدت حملات ایران را کاهش داد.