به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه قاطع چهار بر یک از سد فلسطین عبور کرده و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را با یک پیروزی شیرین آغاز کند. دیداری که با درخشش ستاره تیم برنتفورد همراه بود.

سامان قدوس که با اعتماد دوباره امیر قلعه‌نویی مواجه شده بود و از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت، در همان دقیقه نخست بازی توانست پایه‌گذار گل اول ایران باشد. او خودش قایدی را راه انداخت و در ادامه ارسال این بازیکن را برای کریم کاشت تا پاس گل نخست را بدهد.

ویدئو: 321978

دقایقی بعد، قدوس موفق شود دومین پاس گلش را نیز ثبت کند. او با ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه، زمینه‌ساز گل شجاع خلیل‌زاده شد تا گل‌های اول و دوم ایران با اثرگذاری مستقیم سامان به ثبت برسند.

ویدئو: 321980

قدوس در ادامه نیز بازی خوبش را با این پاس تماشایی برای صادق محرمی تکمیل کرد و نفوذ این بازیکن از میان خط دفاعی فلسطین و اشتباه بازیکنان این تیم در دفع توپ، منجر به گل چهارم ایران شد.

1978719

سامان در این مسابقه آمار فوق العاده‌ای را به ثبت رساند و 91 درصد پاس‌هایش به درستی به مقصد رسیدند و او دو موقعیت خطرناک نیز خلق کرد و همین عملکرد قدوس باعث شد تا او عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.