به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از برتری چهار بر یک تیم ملی ایران مقابل فلسطین در شروع جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: خدا را شکر. به مردم عزیزمان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم. همیشه در تورنمنت‌های بزرگ اولین مسابقه خیلی سخت است و شرایط خاص خود را دارد که خوشبختانه توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و حالا باید آماده دیدار آینده برابر هنگ‌کنگ شویم.

او درباره ناراحتی پس از دریافت گل مقابل فلسطین اظهار کرد: خیلی ناراحت شدم. من وظیفه دارم به تیمم کمک کنم تا گل نخورد و واقعا اگر 10 بر یک هم برنده شویم و از بچه‌ها بپرسید چه کسی ناراحت است، همه من را نشان می‌دهند. واقعا از این اتفاق ناراحت بودم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به گل فلسطین اظهار کرد: می‌دانستم این اتفاق می‌افتد. اگر بازی را نگاه کنید، بچه‌های ما در دو، سه دقیقه آخر نیمه اول شاید تمرکز نداشتند. من به بچه‌ها هم گفتم که باید به همه حریفان احترام بگذاریم ولی تمرکزمان را در آن لحظه از دست دادیم که بخاطر همان اتفاق ناراحت شدم.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی اشاره کرد که می‌گویند «یک گلر خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است» بیرانوند در این باره عنوان کرد: امیرخان به من لطف دارد. این صحبت کار من، پیام و سید حسین عزیز را سخت‌تر کرد. به ما لطف دارند و ان‌شاءالله بتوانیم کارمان را با این تعریف و تمجیدها تا پایان مسابقات به نحو احسن انجام بدهیم.

او در خصوص اینکه در صورت ثبت یک کلین‌شیت دیگر تبدیل به بهترین گلر ایرانی در تاریخ جام ملت‌ها می‌شود، اظهار کرد: 100 درصد این مسائل برای شخص من، مردم و افرادی که بیننده هستند، ماندگار است. خدا را شکر شرایط خوبی دارم. رکوردهای زیادی در عرصه ملی و باشگاهی زدم و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد. این مهم هم یک افتخار برای تیم ملی و فدراسیون خواهد بود.