به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا با پیروزی پرگل فلسطین را از پیش‌رو برداشت تا با روحیه‌ای مناسب در ادامه تورنمنت به میدان بروند.

پس از این بازی، پیام نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره بازی گفت: خدا را شکر بچه‌ها شروع خیلی خوبی داشتند و زود به گل رسیدیم و با حفظ تمرکز امیدواریم جلو برویم.

او درباره گل خوردن ایران گفت: بالاخره اتفاق بود و پیش می‌آید. روی ضربات کرنر و ایستگاهی برای هر تیمی موقعیت گل ایجاد می‌شود. امیدوارم تمرکز تیم بالاتر برود که همین موقعیت‌ها هم به حریفان داده نشود.

ویدئو: 321986

نیازمند در رابطه با اینکه به نظر آنالیز خوبی از بازی حریف داشتند، گفت: گل زودهنگام خیلی به ما کمک کرد. به آقا کریم هم تبریک می‌گویم و فکر کنم چهارمین جام ملت‌ها بود که گلزنی کرد.

سنگربان سپاهان درباره ادامه جام گفت: فراز و نشیب زیاد هست در جام و مطمئنم که مسیر ما رو به جلو خواهد بود و بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم هر بازی با همین توان بازی کنیم.

حال و هوای تیم در رختکن، سوال دیگری بود که نیازمند در مورد آن گفت: فضای خاصی نبود و همه به یکدیگر تبریک گفتند. شجاع هم وضعیت خاصی نداشت و ان‌شاءالله با تلاش کادر پزشکی شرایط مناسبی پیدا خواهد کرد.