به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ایران مقابل فلسطین برای تمام اعضای تیم دلچسب بود، بازیکنانی که فرصت حضور در زمین پیدا نکردند یا حتی بازیکنانی که پس از گلزنی تعویض شدند!

حسین حسینی، روزبه چشمی،رضا اسدی، میلاد محمدی و... بازیکنانی بودند که در این مسابقه فرصت حضور در میدان پیدا نکردند اما روی نیمکت از عملکرد بازیکنان داخل زمین لذت بردند و با دقت و هیجان خاصی جریان مسابقه را دنبال می‌کردند.

1978776

شجاع خلیل‌زاده و مهدی قایدی دو گلزن تیم ملی مقابل فلسطین هم از زمین مسابقه خارج شدند و فرصت حضور بیشتر پیدا نکردند، شجاع به دلیل مصدومیتی که برای او ایجاد شده بود با مچ پای ملتهب و آسیب دیده روی نیمکت حضور داشت و عملکرد ملی‌پوشان را با دقت دنبال می‌کرد، مهدی قایدی هم در بین نیمه از زمین بازی خارج شد و جای خود را به محمد محبی داد، شاید دلیل اصلی تعویض او بازی خشن فلسطینی‌ها بود، امیر قلعه‌نویی نمی‌خواهد بازیکن آماده این روزهایش را از دست بدهد و ترجیح داد از این بازیکن فانتزی و خوش تکنیک در نیمه دوم استفاده نکند.

1978778

بازیکنان ایران با هر شرایطی که در ترکیب تیم دارند سعی ‌می‌کنند در خدمت تیم باشند و این جو فوق‌العاده می‌تواند به روند نتیجه‌گیری تیم کمک کند، موفقیت ایران در جام‌ملت‌های 2023 یک اولویت ویژه برای تمام بازیکنان ایران است و همه یک هدف واحد را دنبال می‌کنند.

1978779

ایران اولین بازی مرحله گروهی را با موفقیت به پایان رساند و مسیر طولانی برای ادامه جام‌ملت‌های آسیا خواهد داشت، در ادامه بازی‌ها ایران به درخشش تک تک بازیکنان نیاز دارد.