به گزارش "ورزش سه"، در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم روی یک ضد حمله سردار آزمون در موقعیتی مناسب قرار گرفت و در حالی که می‌رفت تا گل پنجم را وارد دروازه فلسطین کند، با تکلی خطرناک و خشن از پشت مواجه شد!

محمد صالح بازیکن قرمزپوشان فلسطین که در ابتدای نیمه دوم به زمین آمده بود، برای زدن توپ تکلی بلند و خشن را روی پای آزمون از پشت سر زد که به طور واضح روی او خطا کرد و باعث سرنگونی مهاجم ایران شد.

1978769
1978770

اگرچه داور ابتدا این تکل را در موقعیت آشکار گل تشخیص داد و کارت قرمز داد و بعد از بازبینی صحنه توسط مانیتور VAR نظرش را تغییر داد و کارت زرد داد، اما مسئله اصلی شانس بزرگی است که آزمون در این صحنه آورد.

1978788

بازیکنان فلسطین در طول مسابقه با ایران با تکل های خشن و محکم خود بارها پاهای بازیکنان ایران را تهدید کردند و حتی یک بار منجر به مصدومیت شدید شجاع خلیل‌زاده نیز شدند. در صحنه آخر مسابقه نیز سردار آزمون شانس آورد که از تکل خشن محمد صالح در امان ماند و مصدومیتی گریبانش را نگرفت.

1978787

بعد از تکلی که مدافع فلسطینی‌ها زد، استوک این بازیکن درست روی استوک سردار آزمون قرار گرفت و ضربه به مچ پای مهاجم ایرانی آاس رم ایتالیا برخورد نکرد که منجر به مصدومیتی شدیدی برای سردار شود.

بی‌شک ختم به خیر شدن این صحنه و مصدوم نشدن سردار در این اتفاق خبر خوبی برای تیم ملی است که هنوز راه طولانی‌ای در تورنمنت جام ملت‌های آسیا در پیش دارد.