به گزارش "ورزش سه"، مکرم دبوب با وجود اینکه تیمش در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا مقابل ایران با نتیجه چهار بر یک شکست خورد، اما حضور هواداران شگفت‌زده بود ولی علت باخت سنگین تیمش را اینطور عنوان کرد: شروع سختی بود؛ به خصوص در 10 دقیقه ابتدایی تمرکز خود را از دست دادیم و به درستی بازی را شروع نکردیم.

او به نمایش متفاوتی که تیمش مقابل ایران در مقایسه با دیدارهای اخیرشان داشت هم اشاره کرد و افزود: پس از بازی‌هایی که مقابل استرالیا، ازبکستان و عربستان انجام دادیم، بیش از حد به توانایی خود برای کسب نتیجه مثبت مقابل ایران اعتماد کردیم و این دلیل عدم تمرکز و شکست مقابل تیم قدرتمند بود.

سرمربی فلسطین با اذعان به اینکه دیدارهای افتتاحیه همیشه سخت است، ابراز کرد: سعی می‌کنیم در دو دیدار باقی‌مانده مقابل هنگ‌کنگ و امارات اشتباهات را اصلاح کنیم و به پیروزی برسیم تا به مرحله مقدماتی برسیم و باید بهترین خودمان باشیم.

دبوب  که دیدار آینده تیمش مقابل امارات را سرنوشت‌ساز می‌داند، اظهار کرد: با وجود نتیجه و باخت سنگین، اعتماد زیادی به بازیکنان دارم. اتفاقی که افتاد یک ناکامی بود ولی در ادامه بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم اعتماد به نفس را به بازیکنان برگردانیم و خوب ظاهر شویم.

او از هوادارانی که مقابل ایران از آنها حمایت داشتند، تشکر کرد و گفت: از هواداران ایرانی، قطری و عرب و همه کسانی که از فلسطین و آرمان فلسطین حمایت کردند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم این حمایت‌ها در مسابقات آینده برای رسیدن به هدفمان ادامه داشته باشد.