به گزارش "ورزش سه"، مصعب البطاط پس از حضور 90 دقیقه‌ای مقابل تیم ملی ایران به شکست فلسطین اشاره کرد و گفت: مسابقه دشواری داشتیم و باخت سنگینی رقم خورد ولی باید بگویم که تیم ایران بدون شک یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در آسیا به شمار می رود و تیم ما هم اهداف کاملا متفاوت نسبت به ایران دارد.

او یادآور شد: در دیدار مقابل ایران اشتباهات زیادی انجام دادیم که باید از آنها درس بگیریم و باید روی این مسائل تمرکز کنیم و به نکات مثبت توجه کنیم.

1978843

کاپیتان تیم ملی فلسطین اضافه کرد: همه می‌دانند که هدف تیم ما صدرنشینی در مرحله گروهی یا قهرمانی در آسیا نیست و فقط می‌خواهیم به دور حذفی صعود کنیم و در همین راستا تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم تا موفق شویم.

البطاط با تاکید بر اینکه از شکست مقابل ایران درس گرفتیم، ابراز کرد: باید از نقاط ضعف و منفی درس بگیریم و روی نقاط قوت خودمان هم بیشتر کار کنیم. لازم است مسابقه با ایران را فراموش کنیم و تمرکزمان را به سمت مسابقه آینده مقابل امارات ببریم.

او به شانس صعودشان از دور گروهی هم اشاره کرد و گفت: در هر مسابقه باید با شرایط خاصی بازی کنیم و از الان نمی‌توان گفت چه نتایجی در دو دیدار بعدی داریم. امیدوارم بهتر از نمایش اول مقابل ایران کار کنیم و بهترین نتایج را به دست بیاوریم.