به گزارش ورزش سه، نیمکت نشینان ایران در طول مسابقه ایران و فلسطین کنار زمین مشغول گرم کردن بودند و قربانعلی پور مربی بدنساز تیم ملی نظارت ویژه ای روی بازیکنان داشت.

امیر قلعه نویی در این مسابقه یک تعویض اجباری در نیمه نخست، دو تعویض بین نیمه و دو تعویض هم در جریان مسابقه انجام داد تا از 16 بازیکن در این مساقه استفاده کرده باشد، با توجه به نیمکت قدرتمند ایران در جام ملت‌های آسیا استفاده حداکثری از تعویض‌ها دور از انتظار نخواهد بود و بازیکنان باید در فرم بازی قرار بگیرند تا در دیدارهای بعدی بتوانند عملکردی بهتری به نمایش بگذارند.

حضور بازیکنان کلیدی مانند مغانلو و اسدی در خط حمله و بازیکنان با قابلیت دفاعی مانند روزبه چشمی و میلاد محمدی در هر مسابقه ای می‌تواند شرایط را برای ایران تغییر دهد و تعویض های تاثیرگذار و نتیجه گرا باشند، آماده بودن بازیکنان نیمکت نشین از لحاظ ذهنی و بدنی می‌تواند ایران را در طول تورنومنت سنگین و فرسایشی کمک کند تا روند یکنواخت و موفق را سپری کنند.

در دیدار با فلسطین مجید حسینی، سردار آزمون، محمد محبی، رامین رضاییان و امید ابراهیمی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمدند و دیگر ملی‌پوشان در این مسابقه فرصت حضور پیدا نکردند اما جدی و مصمم در کنار زمین مشغول گرم کردن بودند.