به گزارش ورزش سه، در دومین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که در ورزشگاه بین المللی خلیفه تیم ملی کشورمان ایران به مصاف تیم ملی انگلیس رفت؛ شکستی تلخ برای ملی پوشان در خاک دوحه با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل شاگردان گرت ساوگیت نتیجه‌ای نیست که به آسودگی از ذهن ملی‌پوشان و علاقه‌مندان فوتبال ایران پاک شود اما حالا در اردوی تیم ملی کشورمان پسران امیر قلعه‌نویی تنها یک هدف دارند.

با گذشت یک سال و یک ماه، دوباره قرار است به ورزشگاه خلیفه برگردیم؛ این بار حریفمان به قدرتمندی انگلیس نیست و در بین تیم‌های حاضر در این دوره از جام ملت‌های آسیا، پایین‌ترین رتبه را در رنکینگ فیفا دارند. حال فرصتی است در ورزشگاهی که ضعیف‌ترین نسخه تیم ملی ایران در جام جهانی را در آن دیده‌ایم، این بار تغییر روایت دهد و با پیروزی برابر هنگ کنگ جشن صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا بگیریم.

1979572

در اردوی تیم ملی تمامی نفرات با نشاط و شادابی آماده هستند تا خود را برای بازی روز جمعه ساعت ۲۱ در جدال با هنگ کنگ در ورزشگاه خلیفه آماده کنند. ملی پوشان ایران در بازی قبلی مقابل فلسطین عملکرد خوبی داشتند و این موضوع عاملی است تا تب و تاب تمرین تیم ملی با نهایت جذابیت و هیجان دنبال شود چرا که این تصاویر می‌تواند، در پایان آلبومی از ماجراجویی ایران در هجدهمین دوره از جام ملت‌های آسیا باشد که شاید طلسم ۴۷ ساله شکسته شود و نوارهای سبز، سفید و قرمز زینت‌بخش جام نقره‌ای آسیا شود.