به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در سال 2014 با رقم تنها 30 میلیون یورو از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد و با توجه به درخشش فوق العاده فصول اخیر، بسیاری او را بدترین فروش تاریخ بایرن مونیخ می‌دانند. تونی کروس معتقد است ثبات علت اصلی قهرمانی‌های متوالی بایرن در سال‌های گذشته بوده و بازیکنان این تیم تشنه دفاع از موفقیت‌های خود در بوندس‌لیگا هستند. 

تونی کروس گفت: "رقابت بین تیم‌های مدعی در فصول بعد باید دائمی‌تر شده و همیشه وجود داشته باشد. تیم‌هایی مانند دورتموند یا لایپزیش قطعا می‌توانند در مراحل خاصی از فصل به رقابت برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دهند، اما ثبات در چنین تیم‌هایی وجود ندارد و موضوع تسلط بایرن مونیخ نیز تنها معطوف به پول و شرایط بهتر مالی نیست. به‌عنوان مثال بازیکنی مانند توماس مولر 11 بار عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرده است. او می‌توانست بعد از قهرمانی هشتم، نهم یا دهم بگوید که دیگر برایش تکرار این موفقیت مهم نیست. اما من این احساس را دارم که توماس مولر از دفاع از عنوان قهرمانی و فتح جام در سالیان متمادی، لذت می‌برد. 

فصل اول حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ؟ من معتقدم در ادامه ابعاد همکاری این سرمربی و باشگاه بایرن بهتر و بهتر خواهد بود."