به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه پس از کسب تساوی برابر ازبکستان طی نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، فردا به مصاف استرالیا می‌رود. سرمربی آرژانتینی سوری‌ها می‌گوید که تنها به دیدار فردا مقابل کانگوروها فکر می‌کند.

هکتور کوپر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استرالیا گفت: همه مسابقات سخت و پیچیده هستند و بازی فردا دشوارترین مسابقه ما در دور گروهی است. ما به بازیکنان خود برای کسب نتیجه مثبت اعتماد داریم.

سرمربی آرژانتینی ادامه داد: بازی کردن برای کسب نتیجه مساوی سخت است و ما مدام سعی می‌کنیم در هر مسابقه‌ای پیروز شویم. بسته به شرایط، ممکن است کسب نتیجه تساوی نیز خوب باشد اما فردا برای برد بازی می‌کنیم.

او در مورد شکست سوریه در دقیقه 93 دیدار با استرالیا در دوره قبلی جام ملت‌ها گفت: بازی با استرالیا در سال 2019 برگزار شده و به پایان رسیده است. ما بازیکنان جدید و جاه‌طلبی‌های زیادی داریم. مربی و بازیکنان ممکن است هر از گاهی تغییر کنند، اما ما به هر بازی جداگانه فکر می‌کنیم.

1979797

وی ادامه داد: بازی فردا بسیار سخت خواهد بود، اما هدف ما پیروزی در این دیدار است و قطعا برای کسب نتیجه مثبت می‌جنگیم.

کوپر افزود: ما در تلاش هستیم تا با تعادل بین دفاع و حمله، مهاجمان بیشتری را برای رسیدن به دروازه حریف فراهم کنیم. نمی‌توان خیلی سریع همه چیز را اصلاح کرد زیرا باید مستقیم بازی کنیم. ما با پتانسیل خود بازی خواهیم کرد، به خصوص زمانی که با یک تیم قدرتمند روبرو شویم.

سرمربی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: آینده من فردا برابر استرالیاست، به آینده دور فکر نمی‌کنم. چیزی که برای من مهم است بازی فردا است.

تیم ملی سوریه به دنبال تداوم وضعیت مثبتی است که پس از تساوی مقابل ازبکستان در دور اول این مسابقات به دست آورد، زیرا عقاب‌های قاسیون برای اولین بار در تاریخ خود به دنبال راهیابی به دور دوم جام ملت‌های آسیا هستند.