به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس به عنوان چهره‌ای که کارگردان گل خاطره انگیز تیم ملی کشورمان در جدال با تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود، روزگار متفاوتی را پشت سر گذاشته است.

مردی از قلب کشور سوئد که حالا در کشور انگلیس مهد فوتبال و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی برای برنتفوردِ تحت هدایت توماس فرانک به مانند یک آچار فرانسه است؛ او در تیم باشگاهی‌اش در پست‌های هافبک تهاجمی، هافبک مرکزی، مهاجم کاذب، دفاع راست و دفاع چپ عملکرد بسیار درخشانی داشته اما نظر امیر قلعه نویی این است که به مانند جام ملت‌های گذشته که امضای سامان قدوس  روی خیلی از گل‌های ایران دیده می‌شد، باز هم به عنوان یک کارگردان و بازی‌ساز مسئولیت خلق موقعیت‌های تیم ملی ایران را به عهده بگیرد.

او در جدال با فلسطین دو پاس گل داد و نمایش دلنشینش به قدری زیبا بود که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد.  اگرچه در برنتفورد به دلیل قابلیت بازی در پست‌های مختلف او را آچار فرانسه این تیم می‌دانیم اما به وضوح روشن است که در تیم ملی به مانند یک چرخ دنده به حرکت مهره‌های تهاجمی تیم ملی نظم می‌دهد.

اکنون سامان خودش را برای جدال با هنگ‌کنگ آماده می‌کند تا بتواند در ادامه عملکرد درخشانی که در بازی با فلسطین داشت این بار باعث کلافگی بازیکنان هنگ‌کنگ شود.