به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران فردا در دومین بازی خود از دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. یورن اندرسون، سرمربی هنگ‌کنگی‌ها، مدعی شد که فردا عملکرد متفاوتی را از تیم او شاهد خواهیم بود.

سرمربی نروژی در ابتدای صحبت‌هایش ابراز خوشحالی کرد که پس از مدت‌ها تیم کاملی را در اختیار دارد. او گفت: احساس خوبی است که بعد از مدت‌ها، با تمام اعضا تمرین می‌کنیم. این مسابقه یک بازی کاملاً جدید است و می‌دانیم که دیدار بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت. از تیم ایران شناخت داریم، چند وقت پیش با آنها در تهران دیدار داشتیم که البته بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم.

اندرسون گفت: ما به این موضوع آگاه هستیم که ایران تیم قدرتمندی است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، آنها نفراتی دارند که در اروپا بازی می‌کنند. ایران یکی از سه تیم مدعی قهرمانی است ولی ما برای این مسابقه آماده هستیم. می‌دانیم کار دشواری پیش‌رو داریم اما بازی فردا به مانند هر مسابقه دیگری با نتیجه صفر-صفر شروع می‌شود. هر مسابقه دشوار است و خودمان را برای این شرایط آماده کرده‌ایم.

او درباره برنامه‌هایش برای بازی فردا و اینکه آیا دسوزا که همراه او به نشست خبری آمده در ترکیب اصلی است یا خیر، می‌گوید: نمی‌توانم از برنامه‌هایمان صحبت کنم. ولی به لحاظ فنی مقابل امارات بازی خوبی انجام دادیم. همه نفراتی که در اختیار داریم، شانس حضور در زمین مسابقه را دارند. سعی می‌کنیم بازیکنان بزرگی را به کنفرانس مطبوعاتی بیاوریم که رهبر تیم باشد و از طرف کل گروه صحبت کند. ممکن است برای بازی بعدی، بازیکن دیگری به نشست بیاید.

سرمربی هنگ‌کنگ درخصوص حضور مربیان مطرح مانند مانچینی در این پیکارها نیز گفت: جام ملت‌های آسیا از سطح خوبی برخوردار است. تیم‌های بسیار باکیفیتی در این جام حضور دارند و بازیکنان بزرگی در حال رقابت هستند که خیلی از آنها در تیم‌های مطرح اروپایی حضور دارند. به طور کلی، سطح بازی‌های امسال از دور قبل بهتر است.

اندرسون در پایان و درخصوص عملکرد هنگ‌کنگ از زمان روی کار آمدنش گفت: وضعیت ما نسبت به روز اولی که کار را استارت زدیم، بسیار بهتر شده است. ما دوران آماده‌سازی خوبی داشتیم و سه بازی دوستانه خوب قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا برگزار کردیم. حالا بازیکنان در سطح خوبی هستند و می‌توانند پرس کنند، 90 دقیقه بجنگند و خوب بازی کنند. می‌توانم به شما بگویم که در بازی فردا یک هنگ‌کنگ متفاوت نسبت به ماه گذشته در بازی تهران می‌بینید.