به گزارش ورزش سه، تیم ملی سوریه پس از نتیجه نسبتا خوبی که مقابل ازبکستان کسب کرد به دنبال کسب امتیاز از دیدار با استرالیا است و در این صورت در هفته پایانی مقابل هند کار سختی برای صعود نخواهد داشت.

هکتور کوپر آرژانتینی در این مسابقه هم تیمش را با سیستم 2-4-4 به میدان فرستاده و تغییر چندانی نسبت به بازی با ازبکستان ندارد، دوندگی بالا و پرس بازیکنان سوریه در دیدار قبلی برای آنها کارآمد بود و در این مسابقه هم احتمالا شاهد چنین سبکی خواهیم بود.

نکته جالب حضور چهار بازیکن از لیگ های آمریکای جنوبی در ترکیب سوریه است، سه بازیکن شاغل در لیگ آرژانتین و یک بازیکن از لیگ پرو، ابراهیم حصار، ازکوئیل جم، جلیل الیاس بازیکنان شاغل در لیگ آرژانتین و پابلو صباغ در تیم آلیانزا لیما پرو به میدان می‌رود.

سوریه در صورت کسب تساوی مقابل استرالیا 2 امتیازی خواهد شد و با توجه به بازی مستقیم استرالیا و ازبکستان در بازی بعدی مقابل هند می‌تواند صعود خود را قطعی کند، اما در صورت شکست همه چیز به دیدارهای هفته پایانی و نتیجه امروز بازی هند و ازبکستان بستگی خواهد داشت.

ترکیب سوریه به شرح زیر خواهد بود:

احمد مدنیه - موید عجن - ظاهر کرومه - هیثم اسو - عبدالرحمن وایس - عمار رمضان - ازکوئیل حم - جلیل الیاس - محمود الاسود - ابراهیم حصار - پابلو صباغ