به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور امیر قلعه‌نویی شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرده و نمایش هجومی در تمام مسابقات موجب شده تا هیچ شکستی طی 14 بازی متوالی برای تیم این سرمربی اتفاق نیفتد و حالا هم در آستانه صعود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد.

امیر قلعه‌نویی پس از اینکه تیمش در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا به پیروزی چهار بر یک مقابل فلسطین رسید، تمریناتی برای ملی پوشان در نظر گرفته تا بتوانند روند خوب خود را حفظ کنند و در بهترین شرایط آمادگی قرار بگیرند و امشب با روحیه و توانایی فنی بالا به مصاف هنگ کنگ بروند و صعودشان را قطعی کنند.

1980369

تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی 2022 و حضور قلعه‌نویی، در 14 بازی متوالی هیچ شکستی نداشته و 12 پیروزی و دو مساوی به دست آورده که در صورت ادامه این روند در مسابقه امشب و برتری مقابل هنگ کنگ، صعودش از گروه C جام ملت‌های آسیا را قطعی می‌کند.

قلعه‌نویی که انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت‌های عرصه باشگاهی در تیم ملی دارد و همیشه از همدلی و روحیه بالای تیمش صحبت می‌کند، در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی با قدم زدن در زمین چمن، نحوه عملکرد بازیکنان در زمان تمرین در گروه‌های مختلف را زیر نظر گرفت و شرایط آنها را مورد بررسی قرار داد.